Eesti ettevõtete iseteenindused, kuhu on võimalik sisse logida Mobiil-ID, Smart-ID või ID-kaardiga. Iseteenindus pakub kliendile erinevaid võimalusi, et elu lihtsamaks teha. Palju asju on võimalik otse oma arvutist ära teha, ilma, et peaks infoliinile helistama või esindusse minema. Kliendil on võimalik hallata oma teenuseid, neid juurde tellida, muuta või peatada. Uuendada oma kontaktandmeid. Võimalus tutvuda oma arvetega, millest see täpselt koosneb ja neid tasuda läbi pangalingi. Iseteeninduses saab tutvuda ka dokumentidega, mis on vastava teenusega seotud – kas siis nt liitumislepingud, ostulepingud vms.

Iseteenindusse sisselogimine:

Mõned iseteenindused lubavad veel sisse logida läbi internetipanga – SEB, Swedbank, LHV, Luminor või Coop Pank.